Fyllesnack

Eller? Mja..har druckit 2 glas vin o 1 liten flaska snaps. Alltså en pytteliten en-persons-snaps alltså. Ingen 75.a eller ngt. Är lite salongsberusad, men såå nöjd över kvällen. Tack till fantastisk Gudmor Lena, Gudfar Mattias o tremänningarna Emelie o Albin för en oförglömlig kväll. Ni är underbara. Barnen har haft så kul ihop, tack snälla Emelie o Albin för att Flisan fick hänga med er ikväll. Hon bara älskar er! Är så trött. Funderar på att ta kvällen nu..hehehe kl är ju bara 22- ja vad ska man säga? Är ju en heltidsstuderande, småbarnsmammi med en massa måsten o vilja. Det är ok att vara trött. Kvällen blev succé alla fall. Det känns bra, å dessutom är jag mätt, glad, lycklig o harmonisk...hur ofta händer det? Hmm ngt mer? Ja just det, Ballerina..min underbara ballerina..Du är 30 mil bort men du ska veta att jag aldrig är mer än ett samtal iväg. Jag saknar dig redan. JAG SAKNAR DIG! Du är en fantastiskt människa o jag kan säga att det känns lite ensamt utan dig. Det känns väldans ensamt utan dig om det är handen på hjärat. Du är ju min parhäst på KAU...Är så glad att du hittat rätt vännen, så glad att du gör det här för dig så därför..ok, är du glad så är jag glad. Jag lovar! Finns alltid en sovplats på Ö.a om du vill komma hit ;) kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0