Fredagsmyyyyys, klänningspröveri o frosseri

Hemgjord pizza o ett glas vin..mums. Blir inte mer vin idag. Ska upp o jobba imorgonbitti. Prövade by the way klänningen jag funderar att ha på mig på bröllopet om en vecka. Den satt helt ok, men det krävs ett inköp innan jag är helt nöjd. Vad säger jag inte..lite hemlisar måste man ha. Jag har ett presentkort på en smyckesaffär o funderar på att åka till stan på tisdag o köpa ngt fint till klänningen (till mig såklart, men som passar klänningen) Klänning satt fint.. faktiskt måste jag säga helt ok. Jag trodde inte den passade, ack så fel jag hade. Nu ska jag dieta lite till veckan så den sitter liiiiite bättre på lörd eftermiddag i Lund. Jag ska till Lund. Det ska bli fantastiskt kul. JAg är hedrad över att få dela Jakob o Maries stora dag. Det är så häftigt att de ska gifta sig. Hejja!!! Måste säga att jag har frossat lite idag. Köpte en toblerone fruit o nut som var ljuvligt goood. Jag har frossat i mig hela själv. Jajjamensan by myself. Har lite chokladångest. Att äta så där mycket själv kan ju inte vara bra. Men nu är det bra. Nästa vecka är det hårddiciplin som gäller. Äppeldiet/Fruktdiet? Mycket vatten (kommer bli sjukt svårt, men är tydligen bra för hyn) o INGET GODIS ELLER FIKABRÖD. Nu är det mjukstart inför skolstarten som gäller. Back to basics. Nu är jag sjukt sugen på rabarberpaj med vaniljsås. Det är ju en bra början för dietandet..Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg om du vill :)

2008-08-08 @ 19:07:40
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: mamma

vad du inte vet är att liseberg gav a 2 kg choklad i vinst. och mig en liten ask chokladhjärtan.

2008-08-08 @ 19:28:57
Postat av: mamma

jag har sladd på torsdag

2008-08-08 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0