fin fm

Vilken härlig fm. Vi tog en promenad med vagnen till Ica en bit bort. Det är bra o säker väg hela vägen så man behöver inte bli orolig att bli överkörd av ngn bil. Ja det skulle vara häst o vagn eller en traktor då i så fall. Vi hade med en matlåda. En matlåda med morötter, knäckebröd o sockerbitar. Till oss? nää, till Korken kompis såklart! Korken var precis på väg ut med en ryttarinna så han fick lite knäckebröd o sen la vi lite morötter i hans krubba. Stallkompisen Mac Kenzie mumsade glatt av det vi hade med tills han blev lite girig o vill ha mer..Det slutade med att sötisen fick en stöt på mulen :( Han tog ett skutt o galopperade iväg. Då var det dags att gå hem. Lunchen idag: Blodpudding, potatisbullar och bacon med lingonsylt. Ja, blodpudding o jag gillar faktiskt det. Flis? Not so much. Hon har nog dragit i sig ett paket stekt bacon tror jag. Nu är det vila-time på g. Känns som om jag också kommer slumra till idag o det skulle inte göra ett dugg. Måste ta tillvara på extra sömntimmar när man är ledig. När H kommer hem ska jag åka o fixa bröllopspresenten..jag säger bara CULT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0