tuff helg

Jag har haft en jobbig helg. Jag har inte jobbat eller så. Jag har inte heller läst särkilt mycket tyvärr.
Det har varit en hel del att smälta och jag känner mig lite ledsen o utmattad.
Vissa saker är jobbigt för hela kroppen, den här helgen har varit en sån.

Flis o jag har haft 100% kvalitetstid och hon kommer alltid vara solen i mitt liv. Hon är den jag alltid kommer att kämpa lite extra för även när allt annat går mot mig.
Min lilla underbara glädjespridare, tack för att du valde att komma till mig.

Fick en pik av min sambo idag... Ni vet en sån där som gör att man tappar andan o talförmågan...Nu pratar jag inte om ngt i en positiv mening om det lät så alltså...Utan en av negativt slag. :(
Jag har hört någonstans att den som älskar dig mest, får dig att gråta.
Nog om det.

heppohopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0