Planer för dagen

Idag är ingen rolig dag. Jag ska på begravning. Hoppar över skolan idag. Det är en matteföreläsning jag missar, men jag ska få kolla lite notes av mina gulliga klasskamrater. Jag känner att jag får mentalt förbereda mig på vad som komma skall under dagen och jag orkar inte koncentrera mig på ngt annat idag. Blir inget seriöst pluggande idag tror jag. Läsa lite kanske, men inte så mycket mer. Kanske en liten städsväng också. Huga, magen är verkligen inte som den brukar vara. Magkänslan säger att det här kommer bli en tuff dag.
Flis är på dagis o kommer att vara där alldeles för många timmar idag. Stackars pluttan. Tur att hon trivs alla fall.

Kaffedags nu, måste pigna till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0