livet

Jo, jag har det fortfarande grymt bra på vfu. Stortrivs verkligen helt fantastiskt.
Hemmafronten.. Gött att det är varmare, snart dags att börja greja på allvar med tomten. Planera lite inköp av blommor osv-
Nu ska jag ta en cykeltur till affären. Måste köpa mjölk o kaffe.
Som sagt, bara bra med mig. Livet lunkar på.
ÄR trött idag. Sov riktigt dåligt inatt. Kollade oroligt på klockan flera ggr. Fick för mig att jag hade försovit mig typ hela natten och visste varken ut eller in. Jag är döööööötrött, blir en tidig kväll idag.
Flis o hennes pappa är hos farmor o farfar ikväll. Blir en fika misstänker jag o sen kommer hon hem lite lagom tröttis till vällingen.

Livet kan vara bra, på en skala 1-10 där 10 är toppen så skulle jag ranka min livssituation som en typisk 5 just nu. Inte bra o inte dåligt heller. Lite sisådär. Klart att Flis är en 10:a i sig själv, men det är livet omkring mig jag pratar om.
Nu lägger datorn snart av så hepp på dere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0