Jag är en intressant person

Det sa en lärare till mig i tel idag. Jag ska bli intervjuad o bli delaktig i en forskarstudie som denna lärare håller på att göra.
Det ska bli skitkul o få bli intervjuad bara för att jag är jag. Inget bullshit utan bara total sanning i att jag är ngn han vill veta mer om. Gissa om jag är stolt.

Farfar har varit här en sväng ikväll för han o Henrik har varit ute o kollat lite bil. Sen kom de hit o fick lite fika (JAG TOG INGET)o han fick lite flismys. Hon vart alldeles tossig när farfar kom o showade totalt o stenhårt. Hihihihi min lilla plutta.

Tack snälla Linda för skjutsen idag. Det känns bra att ha ngn att samåka med igen. Så tråkigt att Mari o jag inte går i samma klass längre.. Saknar henne massor o våra små kul intressanta samtal på morgonkvisten.
Men jag träffar ju alla jag tycker om på föreläsningarna alla fall så vi ses ju titt som tätt.
Hade studiegruppsträff idag. Typ den första allvarliga sessionen så att säga. Vi är en bra grupp, vi kompletterar varandra och det känns som om att vi verkligen lyssnar o försöker förstå. Helt bra första dag. Efftektivt arbete gjorde att vi fixade en kommande presentation på 1.5 timme:) bra kämpat nr 1.

Saradieten, jag är duktig. Faktiskt så har min eferlängade karaktär kommmit tillbaks och jag är nöjd, plånboken är nöjd och framförallt är min mage nöjd. Jag lagar mat på totalt laktosfritt numera. Det är inte billigt men vad göra? Ständigt ont i magen är liksom inte ngt alternativ... Känner mig lite slankare var dag som jag lyckas hålla mig bora från skräpet. Hejja mig.
Ikväll blir det en lugn kväll framför tv´n, en filt uppdragen till hakan och bara jäsa...Tänker inte o ska inte läsa ngt mer idag. Är nöjd med dagens presationer i skolans underbara värld. :=)
hepp på er alla därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0