ynkepynk

Blir absolut inte långvarig här just nu..
Har drabbats av ngt magvirus som gör mig helt däckad.
Bauta huvudvärk med för den delen.
Så alla ni som såg mig smita ut från föreläsningen förut o tyckte jag såg lite dålig ut.. ja inte är det värst mycket med lilla mig just nu. Känner mig som ett ynkepynk.
Förlåt herr föreläsare *kommer inte ens ihåg hans namn..* att jag helt rude bara smet ut så där, men jag fixade inte att vara kvar.

H är också lite dålig har jag förstått.. Stackars sambo o stackars Flis.. 2 dåliga o slitna föräldrar när hon kommer hem idag...
Helt ärligt så får jag lite ångest över att vara hemma, när jag vet att jag missar mycket i skolan, men vad ska jag göra? ta med en portabel pukepåse? Det vill nog ingen.
Hugga mugga, nu lär jag snart ge mig här känner jag.
Fick bra betyg i vår förra kurs o jag är så nöjd. Tokstolt för jag jobbade verkligen hårt.
Sköt om er, vi får se om jag dyker upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0