Mappi

Har lugnat  ner mig lite sen sista inlägget. Det har varit en bra dag, lite bergviksshopping istället för skyltsöndag :(
Jag är så stolt över min lilla dotter. Hon är så duktig och utvecklas så otroligt.  Pratar gör hon faktsikt jättebra för att vara 1½ år, tjoar och tjimmar och charmar ALLT i sin omgivning. 
Världens vackraste i mina ögon så klart. Kör stenhårt med att vi (hennes mamma o pappa) heter mammi o pappi o när det går riktigt fort heter vi MAPPI!! *sötnos*

Veckan som kommer är fullspäckad. Finns ngt varje dag tror jag. Dessutom jobbar jag lördag o söndag på 22:an.
Jobbar med Maria, det ska bli så kul för hon är verkligen helt klart den jag saknar mest därborta.
Klockan är snart 20 o jag ska sätta igång med lite skolarbete. Lockar det tror du? Det ska ju in på tisdag o vi ska göra klart det imorgon så det är väl bäst o göra klart det där lilla sista.
Evelina, ses imorgon gumman. Pigga o glada vet du! *kram*
Mari.. hoppas S mår bättre nu- jisses han har verkligen min fulla sympati lillkillen. Ikea är bra, det funkar att ta av o tvätta, sen kostar det inte så mycket så man inte har råd att av byta ut.
Josse, hann inte till stan idag..:( hade jag gjort det så hade vi kommit in o sagt hej det vet du.
Gumma, hoppas du o plutten hittade ngt fint på skyltsöndag. Vi måste förska ses till veckan, nu frågar Flis vart Aki är... o O blir hon glad av bara hon ser hans dopkort.

Dessa barn, träffade lite syskonbarn i helgen, A.. blivit så lång o fin. Helt otroligt att hon redan är 13 år.
S.. denna lilla pratkvarn, herregud, ingen avknapp där inte. Men ändå världens finaste unge. Dom ögonen kan få en o göra vad som helst...Ljust lockigt hår o en riktig charmör.
A o M.. Flis gillar er skarpt o jag med. *krama*
Syster L o hennes sambo L.. Grattis, metallen var jättefin. *ler*
Dags för ltie plugg nu. tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0