lugnet lägger sig

Ah..det är kväll. Flis ligger i sing säng o sussar gott för natten (hoppas jag, man vet aldrig).
Idag har det gått i ett sen vi kom hem Flis o jag. Hänga tvätt, laga mat, äta mat (alltid ett intressant projekt i denna familjen), jaga nakenfis genom huset (hon tar av sig blöjan själv numera..bra? mja.. vet inte det jag.) Göra välling, ge välling till en halvt vansinnig vällingberoende flis som hoppar o drar i mig tills hon får sin flaska..
Borsta tänder.. jo eller hur, en gör så gott en kan heter det o jag förstår varför. Jesusamalia!

ah.. nu är det kväll...*S*
Hockey för sambon, min pappa o "svärfar". Dom fick det i farsdag present från mig o flis. Blir alltså farfar o morfarsprsent med..
Tokuppskattat o en kanonpresent. Nu vill jag bara be en stilla bön för att FBK vinner ikväll o att pappisarna har en trevlig stund tillsammans.
Vad ska jag göra nu?
Ensam i huset så att säga.. Har ju fått iordning min pluggplats. Verkar inte vara uppskattat från sambons sida med böcker, papper o grejor lite överrallt..undrar varför? Jag är ju bara kreativ o behöver mitt akademiska utrymme *skrattar*

mamma... nu är det inte långt kvar.. vi kommer i övermorgon.. vad blir det för mat? *pussa*

Pratade med gumma förrut, åh vad jag saknar henne. Gumma på ålis liksom.Ska försöka hinna ringa dig ikväll.
Madde, blir alltid glad av när det kommer ett sms från dig. Du är bara så underbar- like you alot!
Tack Linda, Bea, tezz, tess, ida-marie, ida, Maria, Paulina o självklart Evelina för supertrevligt lunchsällskap idag. Man behöver en dos av ug3 för att orka en dag på Kau.

Fick in lite inkomst idag som inte var riktigt väntad att den skulle bli så hög, så nu jäklas måste jag göra slag i saken.. Paulina.. jag tror fasenimig att du måste följa med mig. Du vet vad det gäller... :)
Josse-gums.. haft en bra vecka på jobbet hoppas jag? Jag försöker slå en pling i helgen. pussa på ella-bus från mig o flisfis.
hepp tänk om jag skulle vara lite effektiv med skolarbete igen o skriva ner lite begrepp.. hm. Denna BoR gör mig galen!!
kram
Kram!

Kommentarer
Postat av: josse

Har inte blitt så mycke jobb än, har vart ledig 3 dagar så imorn bär det av o jobba igen. men vi hörs absolut i helgen. puss på er

2007-11-22 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0