hoppa hej

Jisses, det var en tung dag igår för gums. Jag var alltså helt däckad fårn det jag kom hem till det jag packade ner  mig i sängen för natten.
Mår väl inte så där kanon egentligen idag heller, men jag måste till skolan, det är bara så.

Idag har jag en fundering. Hur i hela friden ska jag ha energi att vara med på lektionen? Jag kan inte äta eller knappt dricka, o känner hur huvudet snurrar runt på mina axlar...
voinevoine..

Flis är på dagis nu o när jag lämnade henne tidigare så är hon ju bara för söt. Precis innan vi gick in till avdelningen så pekade hon på sig själv o sa "sötnos" sen fick jag en bamsekram o blötpuss sen pekade hon på mig o sa" Mamma, sötnos."
Åh, lilla söta underbara flisfis. Ingen är så go som du. Jag älskar verkligen henne mest av allt i hela världen.
Det här med barn är ju bara så underbart, Flis har en vilja av stål, men ett hjärta av guld. Det absolut vackraste i mina o min sambos ögon.
Det är nästan så jag blir lite bladig nu o kan börja grina.. men alla ni som känner min smula vet ju att det jag säger är sant.

Har förresten varit till min VFU-placering idag o lämnat mitt skrivarbete. Min handledare G har varit otroligt stöd och inspriation och jag kan bara säga att jag verkligen ser fram mot att komma dit o praktisera. Det kommer bli såååå skoj.
Ha en bra dag alla därute. Sköt om er o ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: josse

men gumman har du fått nån slags magsjuka lr? klart vi vet att smulis är en lite ängel, go som få. we miss you girls...

2007-11-21 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0