totalt hjärnsläpp

Idag hände något så korkat så jag vet inte ens om jag kan berätta det.
Jag satt o förnekade ett helt år av mitt liv... Jo.. jag är 27!! Det stämmer visserligen.. för ett år sen!! Voijnevoijne...
Hur pinsamt som helst. 5 mot 1 o jag var stenhård.
Pinsamt. Jag får skylla att det är bristen på choklad som gör mig alldeles förvirrad. Saradieten sucks...
Går inge bra för mig nu. Tänker inte väga mig igen förrän efter nyår. Känner att det är dags för en paus o bara göra så gott jag kan o vill jag ha en liten choklad så fine.. Får ta tag i det igen i januari, borde ju faktiskt vara med på stadsjoggen nästa går o försöka ta mig runt GÅENDE... Har ju sagt det att jag ska göra det en gång innan jag är
30.
Vi får se hur det blir med det. Är inte hundra på att det är en riktigt bra idé så att säga. Har en liten tanke om att samla pengar till barncancerfonden om jag ska ta mig runt. Kanske lite sponsorpengar? Typ valfritt bidrag som går direkt till barncancerfonden el liknande? Ingen dum idé va?

Imorgon ska mamma spela in o tävla i postkoden på 4:an *S*
Håller tummarna mammi lycka till!

Nu hägrar skolarbete.. vilken skräll va?
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0