skäms

Jag skäms, men vad ska jag göra?
Mitt barn är sjukt och helt plötsligt förfaller 3 stora planer på 2 dagar .. :(
Förlåt allihopa.
Flis mår lite bättre idag, en god natt sömn är toppenbra för en liten krasslig tjej.
En lugn hemmadag med mammi likaså. Var till dagis en sväng, 1 barn hade dom där..Inte bara Flisfis som är dålig alltså.

Idag fick Flis hårspännen i paketet. Hon tittar väldigt frågande på mig o ser bara småfjäril på dom, kan aldrig i hela mitt liv förstå hur hon ska acceptera att ha dessa små saker i håret. Vi får se, det är ju inte liksom helt akut att få bort håret hennes ur ögonen precis...lillpluttan..

Karlsson.. jag är mållös. Det här kommer bli svårt att ta in. Finns här om du bara behöver komma hemifrån lite.
*kramar om*

Saradieten, jo det  var en gång en helt målmedveten mamma som hade bestämt sig föra tt gå ner i vikt. 2½ månad var hon urduktig o stark. Nu.. inte så stark. Nu.. lite slarv. Fy skämmas på mig. IGEN!! Vad blir det liksom? SKÄRPNING fröken H, lägg i en växel o visa att du kan.
Så är det med det.

Evelina.. hoppas vi hörs idag, jag är nyfiken på hur det gick idag.
Både i bil o möte..*S*

Igår var inte min dag. Jag höll på att dra mig i 3 ggr. 2 ggr i skolan (cafeterian såklart vart annars?) 1 gång på pappas jobb (i matsalen med en massa folk). RAmlade inte, men det var ruskigt nära. Tror jag sträckt mig lite mot rumpatrakten, drar lite misstänktsamt i ena skinkan när jag går alla fall. Får stretcha lite o se om det blir bättre.

ha en trevlig helg o glöm inte att det är julmarknad i mariebergsskogen på lördag o söndag 12-17!
kram klumpedunsen.

Kommentarer
Postat av: josefin

var så mysigt o träffa familjen lite idag... mer sånt! KRAM!!!

2007-12-08 @ 22:45:33
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0