rödtjut time

Tack underbara Evelina för en helt fantastiskt dag! Jag har haft så intressanta samtal o skrattat som aldrig förr med dig. O visst har vi lärt oss en del på köpet också tycker jag nog.
Pluggat hela dagen, har knappt varit utanför dörren. Men det har ändå varit en bra dag. Jag är skönt trött, ligger bra till i tentapluggandet  o känner att jag välkomnar helgen.
Rödtjut time så over and out min underbara familj o mina fantastiska vänner, ni gör livet värt att leva.

Dagens Flis.. Blev sur imorse när hon "bara" fick 1 ägg till frukost.. Hon har värsta äggmanin. Annars en bra dag för henne också, hon har sjungit hurra o må leva sen hon kom hem. Goa personal Linda fyllde år idag *S* Grattisgrattis!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0