näst sista dagen 2007

Tänkte ta en liten stund o summera året som varit o gått så fort.
Förra nyår firades med ett underbart gäng. Alla tjejer (utom jag då) var gravida i något skede. Flis första nyår o hon skötte sig galant vad jag kan minnas. På 00,00 slaget låg jag brevid min Flis i värdparets säng o pussade henne ett riktigt gott nytt år o det måste jag säga att det har varit.
H o jag var väl lite osams vad jag kan minnas, ingen aning för vad. Men jag hade rätt förstås o H fel. Så är det med det. I år ska vi pussas på 00,00 slaget. H o jag alltså. *S*

Januari. Underbara lilla efterlängtade Ella-bus föddes o ngn vecka innan kom hennes kusse. Farfar fyllde år.
13-dag middag hos mamma. Utan H, då det vart lite interna aggressioner i Syskoskraran o H kände sig inte välkommen typ.
Februari. Liten Selma föddes. Födelsedagar
Mars. jag fyllde år o en helt gäng till- massfödelsedagar denna månad. 30-årskalas Håva-kanonkul!
April. Jonas fyllde 30-fest- skön fest. Säkert en massa annat också.
Maj. Flis fyllde 1 år, pompa o ståt!! Lite andra födelsedagar med. Jag började ju för fasen att jobba på csk för att inte förglömma!!
Juni. Linnea -fliskompis fyllde 1 år. Leo Fliskompis 1 år.  Midsommarfirande med grannarna, hur kul som helst.
juli. jobbade...o lite födelsedagar
augusti. Henrik fyllde 31 år. Jag började universitetet lärarutbildningen!! Flis börjar på dagis.
September. Gumma fyllde år.Skola, jobb o ett gäng födelsedagar.
oktober. Morfar fyllde år bland annat.
november. mormor och farmor fyllde år. Tant Josse fyllde år.
december. julklappshysteri, lite osämja i huset, julafton, annadagsmiddag hos morfar o C. Fira gudfar och gudmor som fyller år denna månad.

Vilket år. Det har varit bra, men det känns i kroppen att det är mycket som har hänt. Jobbet kan vara jättetungt tid till tid. Skolan kan också vara tung.. mesta delen av tiden. Mycket kul har hänt på skolan, har träffat så otroligt mycket fina och härliga människor. Längtar efter er...
Evelina.. måste ringa dig någon dag o prata lite.. du får mig att må bra *kram*
Mari, ja du, ska vi köra en kickoff på ditt förslag kanske? Jag är lite nyfiken, vi får se.

Ett riktigt gott nytt år på er alla!!
kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0