Imorgon smäller det!

Imorgon kommer det smälla högt på skolan. Jag är inte nervös, men jag ska ha med så sjukt mycket grejer så det blir o lasta bilen ikväll tror jag.
Redovisningar o förberdande av hälsomässa. Jag känner mig faktiskt totalt mörbultad av denna hälsomässa. Pressen ligger på mig totalt BARA FÖR ATT JAG RÅKAR VARA MASSÖR VET JAG INTE ALLT..förlåt.
Jag har skrivit en massa en MASSA! O jag hoppas det duger, annars går jag hem o skiter i resten. Förlåt Evelina.
Tenta på måndag.. är inte nerövs. Har fått för mig att det inte är ngt att ora sig för.

Imorgon är det lucia för Flis på dagis. Ska bli så spännande o se henne. Pluttan..*S*
Hon härjade med mig o Henrik inatt.. VI är trötta idag. Hon? inte så mycket så klart!
 Måste sätta mig o plugga, bör bli lite mer social kring jul tror jag...
KRAM o hej hopp

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men gumman! Såska du inte känna!! Ingen förväntar sig att du ska veta allt! Det du visade idag var ju JÄTTEBRA sen får ju var och en kolla upp på nätet hur man gör också! Ska hjälpa dig så gott jag kan!
Massa KRAMAR!

2007-12-11 @ 21:04:22
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0