Effektiv/oeffetktiv

Idag har inget blivit som det skulle vara egentligen. Min totaleffetkiva dag blev 100% totalt oeffektiv.
Jag vet inte vad det är som händer, men kombinationen lite sömn/mycket pluggande/och allt som tillhör mitt familjeliv till gjorde väl att kroppen lackade ur.
Jag var yr o mådde toklilla när jag lämnade Flis imrose gick hem o sov ett par timmar o blev faktikskt lite piggare. Men jag är seg o lite yr nästan så det har inte blivit ett dugg av idag.

Påpekade för sambo att jag inte hade varit effektiv  idag, han sa att det inte var bråttom.. jag har ju hela helgen på mig! Jag eller? Nu blir det o kavla upp armarna o slita lite bägge två. Flis hjälper till också fast med motsatt effekt.. typ plockar fram allt, smular sönder mat osc. Kul att alla gör ngt alla fall.*S*
Ska göra klart mina inköp imorgon om jag är lite fräschare än idag. Inge klipp blev det heller.. :( O inget E..Förlåt!

Ha en riktigt trevlig helg nu o njut så mycket du bara kan. Snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0