dan före dan före doppardan

Shit, julen är alltså snart här? Skoja inte med mig alltså. Hur löjligt fort har inte detta året gått då? Jisses.
Idag har jag varit lite mer effektiv. Fåttt undan en del o lagt på lite juldukar. Fick tom sambo att engagera sig efter att han piggnat till efter gårdagens julfest.
Tycker synd om Flis, hon har inte varit direkt superstimulerad idag..Men ändå världens duktigaste. Hon ser när man inte mår bra o lägger sin nivå efter det. Tack smulan, mamma älskar dig mest av allt.

Imorgon ska det inhandlas det sista som hör julen till, typ gran.
Ska ha en riktig, vet dock inte riktigt vart vi ska placera den. Det visar sig.

Farmor o farfar till Flis var här en snabbis idag. Tack o lov hade jag dammsugit lite innan så det såg ju inte helt hemskt ut. Flis sov när dom kom , men vaknade en stund innan dom skulle åka. Dom älskar verkligen Flis precis som vill alla andra också gör, men dom har verkligen ett Flisbehov att se henne helst 1-2 ggr i veckan. 
Helt underbart. Farfar är ju inte den mest pratglada människan jag känner, men Flis har värmt upp hans hjärta föralltid o bara toksmälter när han hör henne jubla efter farfar...

Fick post idag. Nytt skolmatrial. Såå typiskt att Mari o jag inte får gå ihop denna gången heller.. :(
Hoppas vi har massor ihop ändå. Gillar hennes sällskap och har många trevliga diskussioner.

Till alla er vi inte hinner se innan jul... GOD JUL!!!! ät gott, må gott o njut av livets goda.
Till er andra. Tja.. ses på julafton typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0