Det är nu det börjar på riktigt

Ja, vad ska man säga. I måndags (3/3) började jag att jobba igen efter att ha varit föräldraledig i mååååånga månader. Det är nu det börjar på riktigt. 
Logistik och planering uti fingertopparna. Annars fungerar det inte. Eller?
Summasummarum efter denna första vecka.
 
Måndag: Jag åkte till jobbet, H åkte till jobbet, Flis var till skola/fritids och Elvis var till föris. 
Tisdag: Elvis fick vara hos sin farmor o farfar då hon hostade så illa under natten till tisdag. Jag jobb, H jobb o F skola/fritids
Onsdag: Elvis i lite sämre skick hos sin farmor o farfar, jag jobbade, H jobbade o F skola/fritids. Hämtade först febrig Elvira sen febrig Flis på skolan. Tog ett beslut om att vabba nästkommande dag innan jag åkte fr jobbet.
Torsdag: VABB. Så jäkla stenhårt. 
Fredag: Ledig enligt schema.. men ff vabb. Jag känner mig inte riktigt ok...
Lördag: Jag vaknar med feber, hostar o kraxar. Stryker dagen ur almanackan. Bra så.
Söndag; Lilla mkt bättre, men hostar ff. Stora pigg o åker på bowlingkalas på em. Jag känner mig ur form, men sveper berocca o vitaminboostar utan desslike. 
 
Japp, det var den första veckan. Hoppas på en bättre kommande vecka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0