Vardag

Vardag eller var dag? Skitsamma egentligen, det jag verkligen vill ta upp är sömnlöshet/sömnbrist. Varje natt vaknar hon den lilla o vill ha sin napp. Spelar ingen roll om jag fyller sängen med nappar.. Hon hittar dom inte i mörkret/orkar inte leta. Istället låter hon som ett brandlarm på 2 röda sekunder om man inte hjälper henne. Problem. Jag behöver sömn, Elvira tänker att sova kan mamma göra annandag i livet. Varje dag o varje natt är jag tacksam för den yttepyttelilla sömn jag får för på dagtid är hon den gladaste lilla människan någonsin. Förutom just nu då. Inatt har vi varit vakna med 20 min intervaller. Jag skojar inte. Jag är trött så jag vill grina. Kl 6 var febern ett faktum. Dret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0