När varje cell säger Nej!

Jösses, det känns som att skallen ska explodera, magen sprängas och känslorna svalla över likt ett vulkanutbrott... Vad fasen ska jag göra när allt skriker NEJ omkring mig? Jag har så fruktansvärt dåligt samvete o mammahjärtat gråter tårar från själens djup. 
När det finns fler frågor än svar och vardagens logistik inte går ihop.. Vad tusan ska jag göra? För det är jag som löser el ska lösa alla fall.. 
Min syster sa att jag inte ser skogen för alla träd just nu. Sant tänker jag. Jag befinner mig i en överväxt djungel (minus värme då) där allt växer i raketfart runt mig, över mig o på mig. Om jag slutar röra mig tar det mig..inget fungerar. Jag är en människa.. Men det känns som jag har hela världen på mina axlar. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0