Måndag den 15/9

Drar jag på mig min utrustning och ger mig på nytt ut i krig. 
Kriget för Felicias rättigheter verkar aldrig ta slut, jag möter hinder efter hinder, oförståelse, empatilöshet och kunskapsbrist vart jag än går. 
 
Jag är fel person att bråka med. Jag är en engagerad o driven förälder, påläst, kunnig och otroligt kompetent pedagog som vet hur våra svenska styrdokument o lagar ser ut. 
Jag kommer slå där det gör som ondast- jag kommer påpeka okunskapen, ifrågasätta ledarskapet samt upplysa dem med information som kommer få dem ramla baklänges och skämmas ögonen ur sig. 
 
"Kampen den går vidare, den har bara börjat"
 
Som förälder är jag vansinnigt förbannad, som pedagog förvånad och uppriktigt ledsen.
Jag gör detta för Flis.. Men jag är också rösten för de barn som har föräldrar som kommer att drabbas av detta i framtiden o inte vet vart man ska vända sig. Nu jävlar i mig får det vara nog.  
ALL IN 👊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0