Schluuuut

På jul. Idag åkte granen ner i lådan (jag vet.. Blev inget med min helårsgran denna gången) tomtar o stjärnor nerpackade i lådor. Känns bra faktiskt, lite tomt men ändå bra. Nu väntar andra tider.
 
Imorgon har fritids planeringsdag, men sen på onsdag drar allvaret igång igen. Flis längtar till skolan har hon berättat för mig. Såklart liksom, Hammarlunden är awsome. Fuskigt bra (tänker på min egna ruttna skolgång i grundskolan..) 
Någon liten ljusglimt finns väl att se tillbaka på men i stort.. Fy fan, på allvar. 
 
Igår var bland de bättre av ledighetsdagarna. Min mamma o Annica var här hela dagen o sov kvar tills idag❤. Riktigt lördagsmys på en söndag gjorde att hela dagen idag har kännts som en söndag i sig. 
Tänker bädda ner mig i sängen för natten redan vid 21 ikväll, så himlars trött (o en chans att vända tillbaka dygnet.. Typ) 
Imorgon är det en vanlig tisdag, herregud så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0