så var det den 6:e veckan.. Igen

Imorgon är det dags igen. Provtagning o besök på dagvården. Flis har ju klagat på värk i benen, var det ett tag sen nu o det är mest sannolik växtvärk, men har man upplevt det vi upplevt med smärta, värk, ångest o oro är "sannolik växtvärk" inte bara.
Numera kan jag hantera min oroskänsla till största delen, men nej det blir aldrig en naturlig del av livet att åka till sjukhuset för att se att cancerhelvetet håller sig borta från min lilla älsklings kropp i all evighet.
Min Flis har namnsdag idag btw❤
återkommer imorgon om uppdatering, "mest sannolikt" är det som vanligt med bra provsvar. Men det är imorgon det. 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kommer gå bra! Kram på er <3

2014-01-14 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0