Rensardags

Jamen ärligt liksom, anser jag att jag lever i överflöd o rikedom?? Well??? Nej är svaret på den frågan. Så hur kommer det sig att jag/vi har så sjukt mycket grejer?? Skulle jag bli lite lyckligare av en storrensning o bli av med lite saker för att skapa en slags inre ro o harmoni? Typ ja. 
Har hört talas om ett fenomen.. Bloppis. Blogg+loppis. Kanske kanske vore det värt det.. El blocket.. El någon köp o säljsida på fejjan. 
Vad har jag då för saker att göra mig av med? Möbler, kläder, inredningpryttlar, barnkläder osv. Nu till "problemet" orka rensa fram allt, kolla igenom lådor, fota o lägga ut annons.. Sweet lord vilket arbete jag har framför mig. Sååå vart ska jag börja månne..
Någon här som behöver något? hojta så får vi se om jag har det. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0