Pinsamt, men..

Jag måste lätta på hjärtat. Jag läser, OBS!! Läser, skriver aldrig, har inte ens ett konto!! Ett familjeforum på nätet.
Så varför är detta pinsamt? Kolla in själva på www.familjeliv.se 
Ta det som står med en stor nypa salt. Många många skriver för att provocera/irritera/skapa debatt/va besserwisser mm. Men.. Det är sjuk underhållning mellan varven. En del inlägg skrattar jag stenhårt åt att jag nästan kissar på mig. Andra inlägg berör.. Lite. Man kan ju inte bedöma trovärdigheten helt 100% MEN jag hoppas ju att det finns saker som man absolut inte skojar om. Det är ju bara fel.
Sen har vi inlägg som jag lägger i minnesbanken, bra o ha råd kan man säga. 
Så en snabb amatörrecention av Familjeliv blir att jag läser för underhållning, inte för att bli upplyst el klokare. Det är kul att läsa hur mycket tid folk har på att irritera sig på saker, ställa uppenbart dumma frågor och dessutom få svar samt bli lite förvånad hur folk är funtade rent generellt 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0