På önskelistan

Det är ytterst sällan jag verkligen unnar mig saker. Ytligheter, kanske det men here goes.
 
• glossybox (bara för att min 7-åring har mer smink än vad jag har själv. Jag har ingen aning om vad man bör ha i sminkväg för att bli vardag o festsnygg...)
 
• en personal-shopper. (känn dig väry utpekad Ballerina😘)
 
• träningsmotivation. Vart hittar man det Månne?
 
• en prenumeration på mina favvotidningar..
 
• snygga solglasögon med stryka (önskar mig presentkort hos Synsam östra torggatan Karlstad när jag fyller år. Bara så ni vet..)
 
• säkert ngt mer men kommer inte på det nu..

Kommentarer
Postat av: mamma

då vet jag! läser din pappa din blogg?

2014-01-16 @ 19:35:10
Postat av: Lotta Sporsén

Sara, jag har haft Glossybox i drygt ett halvår och jag är jätte jätte nöjd! Visst jag får saker som jag inte har nån nytta av, men det kompenseras lätt upp av det andra som är med i boxen.
Prova en 3-månaders och fortsätt om du är nöjd. Mycket handlar om att man måste fylla i sin personliga profil så noga det går!!
Kram å hej!

2014-01-17 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0