man vet att höstterminen är här när...

Första vabben kommer. Flis blev dålig under helgen... Tokförkyld och hostig. Hemmadag idag och imorgon väntas. Själv klättrar jag på väggarna, borde kanske göra ngt vettigt.. men ne.. Flis mår bäst av att jag sitter härbrevid.. o bara är. Ska iväg o planera 16-18 med kollegorna, men annars blir det lugnt.
 
Idag har jag ändå fått undan lite tråkiga måsten. Typ ringa till tandis för min o Flis del. Nya tider till oss båda it is.
(Har lite mindre tid att pyssla med numera då jag bara är tidig 1 dag/vecka.)
Ringde även o fick tid till ett annat besök härframöver, skönt o få det gjort. Nu ska jag ta mig i kragen och ringa till Halebop. Tråkigaste samtalet på hela dagen var så säker. Dagens fundering. Telefonköer, fler ställen/bolag borde verkligen ha en återuppringningsfunktion.. Läs "FÖRSÄKRINGSKASSAN.. det är "bara!" 300 personer före dig i kö"
 
Sen kanske jag hinner o röja lite någonstans i huset.. hade världens finaste guddotter <3  hemma  förra veckan och tillsammans med Flis lyckades de röja fram mer saker/timme, än vad denna mamman/gudmodern har lust/tid och ork att plocka bort ;)
Har ju morgondagen att greja också för den delen..
Nu= ringa Halebop.. sweet.. dags o höja rösten lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0