Cinderella.. Äntligen.. El ngt

Måste tyvärr erkänna att hade sååå höga förväntningar på denna båtresa, redan innan avgång. I mer än 10 år har jag längtat ut på en partybåt på havet. 
Oj vilken upplevelse det blev. Missförstå mig rätt nu, maten var kanon, sällskapet likaså, shoppingen kanon. Underhållningen 👍 och strålande ☀ hela resan. Men. Jag borde gjort detta för 10 år sen, helt klart.. Ålderskrisar lite, men det fanns passagerare i alla åldrar på plats. Optimal partybåtsålder måste ju vara 25 år typ.
 
Resan var bra, nu har jag gjort Cinderella. Nästa gång blir 2 dygns kryss till Helsingfors, el varför inte en långkryss i vackra medelhavet? 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nästa gång åker vi, ogravida och utan ungar och karlar ;) Woop Woop!

2013-09-15 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0