skit okså

Nä detta går inte så bra hörrni. Motivationen för att blogga ligger lågt. Och jag vet att det skulle gå 18 resor snabbare att göra det på iphone. Jäkligt dåligt med lust bara :(
Så därför gör jag ett maratonförsök att hitta lite lust igen.
 
Jag vill ha: motionsmotivation och en frisk mage. Gröna fingrar.
Jag vill inte ha: Hm..
Jag ser fram mot: semestern och mycket kul däromkring. Flis födelsedag. Hon kommer att smälla av for real när hon ser årets present. Studsmatta slå dig i väggen liksom.
 
Önskar mig: Ett löpband som jag intalat mig själv att jag kommer gå o löpa MASSOR på om jag hade ett.. yeah right.
 
Irriterar mig på: andra bilister. HAMAMRÖLEDEN och stadskörning.. inte på mig givetsvis.. men herregud vad mycket människor det finns som INTE kan köra bil.
 
Oroar mig för: Jävligt mycket. Jag har kind off lindat in mig själv i ngt som egentligen är sjukt obekvämt och liksom inte jag. Men mitt stora goda hjärta gör att jag inte kunde säga nej. Måste träna på det. Att säga nej alltså.
 
Nu ska jag planera Flis barnkalas. Gött mos.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0