shopping

Shopping med Flis är inte lätt. Hon gillar.. allt som jag knappt kan titta på utan att grina illa.. Aloooot of mönster is the thing. Favoriten just nu: Leopard. Hotpants och typ oversize tröjor. Nu var det dags för en baddräkt o partystrass till discot imorgon kväll. Åh crap.. Antingen är det så att min lilla har allt modevett o jag har som alla vet inget modevett,stil el smak. Eller så äsch.. hon får bära vad hon vill om hon känner sig bekväm med det. Grå hårstrån lär det komma på mitt huvud oavsett hennes klädsmak. Just det. Hon VÄGRAR POLARN OCH PYRET av en enda jäkla anledning.. "jag tycker inte att märket är snyggt".. Märken.. hm. Är det nu det börjar for real?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0