förra torsdagens dagvårdsbesök

Förra torsdagen var det dags igen, vilket påminner mig om att jag måste ringa dagvården nästa vecka och boka ny tid. Vi är där var 6:e vecka nu. Det är länge. Men jag litar på att läkarna kallar oss oftare om de anser det är behövligt. Flis har varit lite sliten ett tag. Feber och förkylning omvartannat.. Ja, vabbuari.. :( Men ändå liksom. Jag gillar inte feber på Flis. Är alldeles för rädd varje gång att det ska vara ngt annat som ligger och lurar... Provtagning hos Emin gick såklart jättebra. Han har ngt som ingen annan har..och han har vunnit Flis tillit och därmed min. Vi gick upp till lekterapin och träffade U. Det var längesen. Som en annan livstid sen. Men som alltid lika go och tillmötesgående. Proverna visade en förhöjd crp (infektionsvärde) i kroppen.. ujuj här började jag få hjärtklappning... men sa dr Å, som sagt det har varit vabbuari.. OROLIG? ja.. mer än vad jag vill erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0