Saker som oroar

Ni som är kvar här o hängt här ett tag, vet att Flis cancer hittades "tackvare" hennes värk i höfterna. Det visade sig ju vara en höftledsinflammation efter undersökning. Den som tillsammans med hennes cancersmärta fick henne att sluta gå på flera månader...
Föreställ er då följande orosmoment.. "Mamma, jag har ont i benen..." "mamma, det känns konstigt i benen när jag går". 
Fy i helvete säger jag bara. I onsdags var farmor o farfar med till sjukhuset för rutinundersökning o provtagning. Jag ringde till dagvården o förberedde dem på att Flis klagat på värk i benen. Fick som alltid fantastiskt gensvar fr Goa personalen. 
 
Många långa timmar gick tills jag fick prata med farmor o farfar o framförallt Flis o stämma av hur det gick. Svaret kändes lite flytande dock så jag ringde upp dagvården dagen efter. Bästa ssk Sara läste upp ur Flis journal o fick mig lugn. De hade gjort en undersökning både neurologiskt o ortopediskt. Allt såg bra ut o blodprover likaså. Förmodad växtvärk. Vanlig växtvärk typ, men de förstår min rädsla o bemöter oss efter den. Underbara människor.. Riktiga livräddare❤.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick ont i magen nu.. skönt att dom kollar upp det så noga direkt! <3

2013-12-08 @ 18:40:27
Postat av: Wedin

Det var jag som skrev.. Kram.

2013-12-08 @ 18:41:06
Postat av: GT

Jag förstår din oro! Du vet den där vardagen som jag prata om , som var o den som är nu!/ GT

2013-12-09 @ 09:00:05
URL: http://www.karrangens.123minsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0