1:a advent

Har denna helgen gått all-in för att skapa advents-känsla hos mig själv o i huset. Julmarknad i Alster igår, supertrevligt.
Träffade på några gamla kändisar o fick kramas lite med bekantingar från förr. 
Shoppade en dörrkrans av lingonris (skulle fixat egen, men det hinns inte med), en julklapp till pappa, en vacker vit snöflinga i keramik till mig o gooodis närmare bestämt 3 st olika sorters marknadsnougat 😛.
Idag var det kalas för Flis kusin G. Roadtripp (inkl åksjukan Allan som vanligt...) o en härlig em med fina familjen ❤. 
Väl hemma hann jag med att hänga en klar tvätt, byta lakan i våra sängar, tvätta o planera inför den kommande veckan. Nu ligger jag uthälld i soffan en stund innan det är dags att säga tack o godnatt. Hej o hå, välkommen sköna måndag, december o allt.. ❄⛄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0