Kvalitetstid

I onsdags eftermiddag fick jag ett fantastiskt mottagande när jag kom hem. Älskade guddotter och finaste vännen Ballerina stod o väntade på mig! Har tillbringat massor av tid med guddottern och känner att våra band stärks gång för gång. Hämtade henne igår på hennes förskola, det gick så himla bra! Hon ligger mig ömt o varmt inom hjärtat. Min vän likaså 💕. Äntligen flyttar de hit.. Som jag längtat!! 
 
Imorgon får jag dessutom ha henne för mig själv hela dagen 💕. Älskade lilla fina! Du berikar mig!! 
Min älskade Flis håller ett vakade öga på henne också, så bekymrat kärleksfull mot den lilla o vill henne såååå väl. Pluttan! 

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Underbara älskade! Så glad att just MITT barn får ha dig som Gudmor, att du ville ta på dig den uppgiften. Att du gör det sådär engagerat och überbäst att hälften vore nog! Hon är en tursam unge som har dig i sitt liv. Love!

2013-09-02 @ 12:00:29
URL: http://frokenrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0