Det känns bra.. Men

Jag är en person av stort hjärta o ännu större samvete. Kan inte för allt i världen tänka mig ta ett beslut som i slutändan ger mig migrän och blödande magsår-samtidigt.
Så när jag måste ta ett livsomfattande beslut, då känner jag magsåret komma krypande som en mardröm på natten. 
Jag fick ta det livsomfattande beslutet själv. Inget oväntat med det el för den delen konstigt. Men jag trodde verkligen på magkänslan denna gången, det är klart att det ska vara si o så.
 
Nu väntar jag på att pusselbitar ska lägga sig tillrätta i livspusslet så att det begynnande magsåret försvinner. Och ersätts med stora rosa fluffiga moln på min himmel och en hög förhoppning om en glädjefylld tillvaro med början typ NU. 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Allt kommer bli bra gumman <3

2013-08-18 @ 11:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0