karaktär..sådär

Ibland, när jag gett mig fan på ngt speciellt, då är det karaktär BIGTIME som gäller. Just nu efter denna veckan, screw karaktär. Det har varit en av didära veckorna och jag är slut i skallen o kroppen. Dessutom har jag börjat hosta igen.. japp, bara o invänta årets första sjukdagar.. känner hur det kommer smygande på en.. Lite svårt o hålla sig undan småbacillerna som jag omger med mig daligdags.
Men det är ok. Jag överlever.
Sidospår.. hm..
Karaktär var det ja. Jag har karaktär. Det har gått skitbra med lchffandet el vad man ska säga. Kör ju lite med modifikation, men nästa vecka tänkte jag dra ner avservärt på brödet också.. kanske en morgonmacka på helgen bara? Det finns ju annat joks man kan stoppa i sig. Gott joks.
Det som blivt är att jag orkar mer. Motionerar mera (korsigalochen) o känner mig så fantastiskt mycket bättre i magen. OBESKRIVLIGT mkt bättre. Jag kan tom äta lite ost numera *yej*.
 
Helgen och karaktär när det gäller mat o apor.. well. Kanske inte, men finaste Ballerina, P och guddotter S kommer hit <3 SOM JAG LÄNGTAT!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

oj, vad jag älskar !

2012-09-07 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0