huvudet känns som bomull

Alldeles snorig o med ett huvud som bomull, ja.. dessa förkylningar kan krama lusten ur den bästa. Tog mig i kragen idag dock och gav mig ut på promenad i det kyliga men ack (ack???II) så fina höstvädret. Världens längsta söndag har det varit idag och min rastlösa ByggareBob har dragit igång yttligare ett renoveringsprojekt. Vad? Flis rum på nedervåningen, hon har ju likom 2 rum lilla bruttan. Why? Jo, för hon var ju helt övertygad o toksåld på att få ett rum däruppe när H Byggde och grejade däruppe.
Vill hon vara där? JA, när det är någon där med henne. Men hon blir ju äldre lilla smulan o såsmåningom kanske hon vill ha lite mera privatliv med sina polare.
 
Lagade fantastiskt god mat idag måste jag säga. Köttgryta med morötter och lök. Det blev långkok och smakade underbart. Flera tummar upp, imorgon kommer det en ny leverans av Linas matkasse och det innebär att jag slipper tänka på att dels handla mat (bara lite basvaror o frukt) och dels vara påhittig o komma på goda maträtter som alla äter. Yej för matkasse! Känns bra att äntligen vågat prova matkasse, det är ju himla trevligt att jag är typ 2 år efter med varje nytt fenomen innan jag ens kommer på tanken att våga prova ngt nytt. LÄS teknik, mat, dieter tja typ det mesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0