Hotell Transylvanien...

Igår em var Flis, jag, Flis kompis M och hans mamma E på bio.
Hotell Transylvanien är helt klart sevärd, men liiiite läskig (säger jag som vuxen!)
En teckad film, ruggigt bra animerat och kul story med mooooonster. Varulvar, Mumier, Frankenstein, skelett, zoombies och mkt mer underliga figurer.
Frågade Flis vad hon tyckte.. Jo, mamma..den var allt lite läskig ibland säger hon.
Frågade kompis M vad han tyckte.. Nej, jag tyckte inte den var läskig..jag blev mest överraskad!!!
UNDERBARA BARN!!!
 
(Lägger till en blänkare om att det är svindyrt att gå på bio, schezzzus alltså. 125 för mig o 100 för Flis. Lägg då till 100 kr för varsin liten popcorn och dricka..Hm..Vore det billigare skulle vi helt klart gå oftare på bio.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0