feelgood helg

Fredagkväll: Flisen var på party så jag och ByggareBob åkte till Pizzeria Opera och käkade lite gott.
Lördagdag: Shopping på Ikea och träffade Johan o Isa där.. Herregud, det var ju inte igår och det får inte gå så länge tills vi ses igen.
Lördagkväll: Flisen sover över hos farmor o farfar och mäster bäster och jag åker på en himla trevlig middag med di bästa. Kom hem vid 00.50 när hände det senast då? Oojojoj men så skoj vi hade.
Söndag: Långfrulle med frallor, juice och kaffe. Mmmm Jag tog mig en tur till Bergvik och jisses, där var jag inte ensam. Sen hem till farmor o farfar för middag deluxe och fika. Fick finbesök hos farmor o farfar dessutom och gissa om det värmde hela hjärtat!
Söndagkväll: Söndagshäng med lilla familjen <3 och laddar batteriet för en fantastisk ny inspirerande vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0