att lindra en dunder och brakhuvudvärk

Torsdag: riddags. Slutade förvisso tidigt idag, men jag åkte hem med världens värsta huvudvärk :( Blä.
Dagens måltid från Linas matkasse: Dinkelfläskpannkaka med morot och lingonsylt. Så gott!!
Huvudvärken hängde i tyvärr och följde mig och Flis ända till stallet. Väl där så var det hästgos på schemat. Pyssel på högsta nivå. Mockande, borstande, friserande och mycket mer.
Jag satsade på hästgos. Pussar på mjukaste mulen o kramar av en lurvig varelse som buffar lite lätt tillbaks på en. Det är batteriladdning när den är som bäst. Lukten.. och stillheten. Vi åkte från stallet mycket gladare än när vi kom alla fall. OCH utan huvudvärk :)
Sovmorgon imorgon. Skönt. Ska tillbringa eftermiddagen på mitt fina jobb och sen är det helg..igen. Gillert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0