Är rädd, känner stor kaos inombords och maktlösheten som lamslår mig

Skippade mascaran helt o hållet idag då tårarna har runnit av o till hela dagen. Jag är rädd. Ett stort kaos upptar hela mitt väsen o jag vet varken ut eller in. Morgondagen ligger o lurar kring husknuten och det är tveksamt om det blir några timmars sömn inatt.. Imorgon står man där maktlös. Bara gilla läget säger man ju.. Fast jag gillar inte läget, men måste ändå acceptera faktum. Sista provtagningen med ryggmärg o benmärg. 2½ år..om en vecka får vi provsvar som antingen säger att Flisen inte har ngt spår av de förbannade cancercellerna kvar.. el..att det finns skräp kvar o mer medicin krävs. Oron.. det är svårt att sätta ord på den. Det känns som om det sitter en alldeles för fet människa på min bröstkorg. Det är svårt att andas.. tårar som bränner i ögonen. Känslan.. illamående o fruktanstvärt ledsen..På detta sätt vill jag vädja till familj, nära o kära. Skicka en omtanke för oss o framförallt till min Flis imorgon. 8,30 ska hon in tillsammans med sin far i opsalen.. utanför slussdörrarna står jag.. ensam med tankar o tårar. Vet inte om det blir så många fler blogginlägg på ett tag. Ha förståelse för att jag kanske inte orkar svara i telefon..

Kommentarer
Postat av: GT

KRAM

2012-05-07 @ 08:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0