Vi

Idag börjar inskolningen för Flis.. hos dagmamma. Tjohoopp! (läses med ironi..) Jag hoppas önskar o ber att det det faktiskt kommer funka, men Flis är ju inte riktigt med på det hela om jag ska vara ärlig. Jag önskar jag kunde nå denna förälder som är orsaken till detta.. Nå.. alltså.. verkligen med ord kunna beskriva vilket sablars kaos hon ställt till med :( Igår var det sjukhusdags. Värderna var lite för höga= mer cellgifter. Samt.. ett beslut. "Vi vill att Felicia ska vara så frisk som möjligt inför den sista provtagningen i maj så vi vill inte att hon är på sin förskola fram tills dess!". 7 veckor. 7 fucking veckor för att en förälder skickar sitt inkuberande barn till förskolan o har riskerat att smitta ner en hel hop med barn. GRRRR. Jag är arg, ja. Mitt barn ligger redan så långt efter i det sociala samspelet och tydande av lekkoder osv tack vare att hon har varit borta sååå länge i o med hennes cellgiftsbehandlingar det första året. Nu inför skolstart är det ju viktigare än någonsin att de hjälper henne till rätta.. men nej. Så kommer det ju inte bli nu. TACK O BOCK FÖR DET! Jag är ff vansinnig. Igår ringde jag till förskolan o hävde ur mig ett par sanningars ord. Ja, jag grinade. Som fan. Jag är nästintill hysteriskt ledsen o denna brist på förståelse och respekt.. jag fattar inte. Jag önskar inte olycka o sjukdom till ngn, men den dagen kommer då alla egoistiska och egocentriska människor får sitt och då kan de stå där med skägget i brevlådan o önska att ngn hör och ser dom..Ringde också dagmamman. Inskolning som sagt from idag. Känns sådär. Ringde FK också.. med där var det inget svar.. skräll. Jobbig dag som fan igår. Hoppas på mindre tsunamikatastrof idag.

Kommentarer
Postat av: GT

Ja som sagt det finns folk till allt ! O OM de skulle hamna i den sitsen ja (vilket man inte önskar någon) Då skulle troligen poletten trilla ner ! Vi hade jätte tur m skolan det togs m full respekt m sjukdommar mm både bland föräldrar o barn samt lärare:) Hoppas att det blir kortvarigt hos dagmamman o flisen får gå till sin avd :) Kram /GT

2012-03-27 @ 11:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0