olja på eld

Ingen bra kombo va? Typ livsfarlig? Jag är ledsen för att det finns respektlösa o egoistiska människor som inte kan se längre än sig själv o sitt eget liv. Jag är förbannad för att ovanstående människor inte kan förstå konsekvenserna av sitt handlade o har därmed satt oss i en jävla rävsax. Jag är vansinnig på mig själv, för jag hade världens chans o möjlighet att uttrycka mitt "lilla!" missnöjde o konkret beskriva vad som kommer ske from med nu..men jag sa typ inget. Personen ifråga frågade hur detta påverkar oss..jag sa att det gör det i allra högsta grad då min smulis inte kommer få gå till sina kompisar på förskolan på x antal veckor.. det beror på hur många utbryt och när utbryten sker. Ja, det är dags för VATTKOPPSHELVETET.. IGEN!!!!!! Det finns 1!!!! god sak i det hela. Flis har varit hemma hela veckan pga att detta INKUBERADE BARN har fått tillbringa fulla dagar i barngruppen.Så hon är inte smittad denna gång heller men det är så in i helvetti orättvist.. man tar inte ett barn till förskolan när man VET att det är inkuberat i vattkoppor S-A-M-T att det finns barn med lågt/nedsatt immunförsvar på samma ställe. Beyond arg ska ni veta.. väry beyond ARG..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara skicka en kram...kan inte göra så mkt o jag vet att jag inte kan sätta mig in i din situation helt men ändå...kram Sara!

2012-03-24 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0