Efter 3 veckor på förskolan så..hej feber!

Det började redan igår. Flis var glansig på ögonen o varm. Aptiten.. nja.. trots go´frulle på Kaviar med moster Lotta o allt. Febern var ett defacto när vi kom hem. Tråkhosta lika så. Jag hoppas att febern håller sig låg så vi slipper åka till sjukhuset. Jag hoppas att hostan håller sig i schakt så vi slipper ge henne kuckilimuckmedicin som smakar dret. Tre veckor vabb o borta från sin förskola o sen tre veckor på förskolan så är vabbandet här igen. Meen det är skumt. Hon är inte jättesjuk o låg som hon brukar vara.. men hostar o är febrig..aptiten? som bortblåst, det är ett säkert sjukdomskort för Flisen om inget annat. Får ta en rejäl funderare på om hon ska vara hemma el gå till förskolan imorgon.. Klarar hon en heldag?? El kommer personalen på hennes avdelning ringa hem henne?Hm.. Väntar till 14.. sen måste jag ringa o säga bu el bä tiill mina kollegor också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0