underlig dröm o dagens planer

Jag har varit ute o rest inatt. Typ till huvudstaden kan skulle jag vilja säga, men omgivningen såg mer ut som Göteborg. I alla fall. Det vart mycket bussåkande av någon konstig anledning och inför sista stoppet på hemmaplan försvann min väska. En av 2 väskor bara borta. Hur tappar man bort en väska i sömnen? Det är en sån där som man drar i ett handtag med små hjul. En granne på gatan härhemma var faktiskt med och mottog oss som kom tillbaks. Hon ställde till en liiiiten scen när det kom fram att min väska är borta, VEM har tagit hennes väska? VARFÖR gjorde du det?? O snälla nån..LÄMNA TILLBAKS NU! Jag vaknade o var mucho förvirrad. Drack förövrigt lite för mycket vino igår,GT och GB var här en sväng på kvällskvisten och det var riktigt härligt med mycket skratt och prat, så därför är jag lite trött i pannan idag. Idag kommer bli en skojig dag. Flis o jag ska nämligen till leklandet med Flis favorit M, hans mamma och hans lillebror A. Kommer bli kalaskul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0