Regnar det små rosa grisar ute????

Inte på riktigt då, men jag förvånar mig själv på riktigt. Jag har kommit igång med motionerandet igen. Jag har varit ute på 3 löprundor och det går bättre varje gång. Det som känns just nu är att jag har några kilos övervikt att dras med. Belastning i knän o höften gör stundtals sig påmind efter ca 20 min löpning, men flåset är helt ok. Jag har en förhoppning om att alla fall kunna löpa 5 km utan att det ska göra ont i kroppen efteråt. Jag jobbar på flåset med promenader o koll på dieten. Tog en allvarlig fundering på om jag skulle lchf dieta.. Men.. Fan det är verkligen inte för mig. Jag kör Low-carb, Low- fat, Mucho motion, no sugar el kaffebröd måndag till lördag. Något borde ju hända med dessa överflödiga kilosen då eller... ( har klänning med stort K som ska användas på söndag.. Jiiiädrar va jag vill att den ska sitta bra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0