nationaldagen

Vilken dag. Det har varit sådär gôtt o bara slappigt. Emmi, Jakob o Jossan lånade Flis i sisådär 5 timmar för att bowla, käka på donken, spela kubb o bara ummgås. Flis just love them. Hon kom hem med det största leendet på läpparna. Riktigt nöjd liten tjej må ni tro. Vi gjorde hemmagjorda hamburgare till kvällsmat och jag skippade faktiskt brödet. Det fungerade helt ok, lite pyssel att hålla ihop den. Men gott. Tog en promenad imorse/fm. Jätteskönt att komma ut o få frisk luft, men ganska omgående blev det vajsing i höft och vad på höger sida.. Hm. Inte bra. Får känna av o ta det lite lugnare i löpning och promenerandet. Bättre att göra ngt litet än inget alls. Nu är det kväll. Jag har egentligen itne tid att sitta här. Måste packa en påse med Flis saker tills imorgon. Hon ska nämnligen vara med mig på worki imorgon. Skoj :) Ledig dag mitt i veckan, nationaldag i all ära.. men vi är inte vidare bra på att fira, inte härhemma alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0