jomenvisst

Igår em ringde allt en mycket förvirrad förvaltningschef. "VI MÅSTE HA ETT MÖTE O REDA UT DETTA!!!" Jamenellerhur? Det var ju det jag bad om redan förra veckan. Men icke lät det då. Nope o no way, ingen tid fanns till detta. Lite intressant är ju att nämnd person fått eld i röven o inser att detta är sjukt allvarligt. Så imorgon 16.30 sitter jag o ByggareBob på kommunhuset o får förmodligen höra årtiondets ursäkter om både det ena o andra.. men det är skitsamma. Kan hen inte förklara var inget har gjorts i vårt fall så har hen i-n-g-e-t att komma med. Dessutom kravet från mig kvarstår. Anmäl er själva el så gör jag det.

Kommentarer
Postat av: moster

2012-06-20 @ 08:22:51
Postat av: moster

Håller tummar å tår. tyvärr så är det inge jagtror på. tomma



ord ä vanligt i från denna kommun

2012-06-20 @ 08:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0