heligt urförbannad

Idag är dagen vi stryker ur almanackan. Jag är heligt urförbannad och så less på allt. Vilket dretslut det blev för Flis på förskolan för ja.. DET ÄR VATTKOPPSUTBRYT.. IGEN. På tisdag träffar jag förälder ansvarig för att avdelningen fick en epidemi. Jag ska bita mig i tungan en och två ggr..men jag kan inte garantera att jag är varken trevlig eller hövlig mot personen ifråga. Jag behöver inte vara trevlig. El snäll. På måndag ringer jag högsta hönset.. igen. Inte ett skit har hänt sen vi pratade senast och jag ska fråga henne om hon vill läsa utdrag ur både lpfö-98 (rev 10) och skollag och varför inte ett läkarintyg där det står att mitt barn behöver förskola i sin rehabilitering?? Pengarna som vi skulle få tillbaks skiter jag fullständigt i. De facto är att mitt barn har utbyttjat 23 dagars barnomsorg denna termin.. PINSAMT URUSELT ATT HAMMARÖ KOMMUN INTE KAN KOMMA PÅ EN LÖSNING. SuperöverjävligasurSara kommer återigen göra entré.. Det börjar klia i mina nerver må ni tro.. Är media intresserad av sånt här tror ni? (Förlåt älskade mammi att du fick ta smällen förrut..)

Kommentarer
Postat av: mamma

är ju till för dig! älskar er!

2012-06-09 @ 09:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0